მთვარის კალენდარი მაგიური რიტუალებისთვის

კუდიანის ბლოგი

487485_509000719141617_1612654450_n_large

მთვარის 1-ლი დღე:

მთვარის ამ დღეს ძირითადად ატარებენ ისეთ რიტუალებს, რომლებიც როგორც მატერიალური ისე სულიერი მისწრაფებებისკენაა მიმართული მიმართული. თუ გაქვთ რაიმე სურვილი და მისი ასრულება გსურთ, მაშინ გამოიყენეთ ეს დღე.
ამ დღეს არ ხდება მსხვერპლშეწირვა.

მე-2 დღე:

ამ დღეს კარგია ტაძრის, სახლის ან რაიმე ნივთების კურთხევა და დამუხტვა. სხვა რიტუალები ამ დღეს არ სრულდება.

მე-3 დღე:

საკმაოდ აგრესული და ნეგატიური დღეა. ტარდება რიტუალები, რომლებიც შურისძიებისკენაა მიმართული. ეს დღე კარგია საბრძოლო მაგიის შესასწავლად და თავდაცვითი ტექნიკების სრუყოფისთვის.

მე-4 დღე:

ამ დღეს შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ სტიქიებს და ჩაატაროთ რიტუალები, რომლებიც სტიქიის სულებთან დაკავშირებაში დაგეხმარებათ.

მე-5 დღე:

მთვარის ამ დღიდან იწყება ინტენსიური მაგიური სამუშაოები. დაწყებული სამკურნალო მაგიიდან, დამთავრებული – გამანადგურებელი რიტუალებით. ამ დღეს დამზადებული ბალახეულის წამალი ბევრად ძლიერია ვიდრე სხვა დღეებში დამზადებული.

მე-6 დღე:

ამ დღეს ტარდება გამაახალგაზრდავებელი რუტუალები. რიტუალები სილამაზისთვის, ფიზიკური სხეულის მწყობრში მოყვანისთვის. აგრეთვე მატერიალური კეთილდღეობის მოსახვეჭი რიტუალები.

მე-7 დღე:

პოზიტიური და ნათელი დღეა. ამ დღეს ძირითადად ტარდება რიტუალები, რომლებიც ეხება სულიერი…

View original post 552 more words

Leave a Reply

