ტარაკნების ვალსი

გოგონა ავრორა ც კორპუსიდან

მე მინდა მოგიყვეთ ჩემი ბავშვობის ტარაკნებზე, ნავთის სარკიან ლამფებზე, პატარა ნავთის წვეთოვან “ფეჩებზე” , მეექვსე  სართულის ძია ვანოზე, მესამე სართულის ძია ცეზარზე, ჩვენი კარის მეზობელ მურმანზე, მეცხრე და პირველი სართულების, ლიფტების დეიდა მანანაზე და კიდევ იმაზე, თუ როგორ იდგა ყველგან ნამწვის სუნი, შეიძლება გზადაგზა რამეც გამოვიგონო, ოდნავ შევალამაზო ის ხისტი ამბები, არცერთი ბედნიერი ბავშვის ბავშვობაში, რომ არ მომხდარა, ამიტომ ძალიან გთხოვთ, ნუ დამაწყებინებთ იმის მტკიცებას, რა მოვიგონე და რა იყო სიმართლე, თქვენთვის რა მნიშნელობა აქვს მე სად ვიფანტაზიორე, მთავარია ყველამ, მეც, შენც, მანაც, იმათმაც დაივიწყონ დღის მოსაწყენი ამბები, შტერი და ბრიყვი პოლიტიკოსების ასეთივე გამოსვლები, მე უბრალოდ ვერაფერი ვნახე წასაკითხი ჩემი წიგნების თაროზე და თავად ვაპირებ საღამოსთვის დავწერო ტექსტი, რომელსაც ალბათ დიდი სიამოვნებით ვერ გადავიკითხავ, უბრალოდ მზესუმზირასავით შევექცევი ჩემი ბავშვობის ყველაზე უსახურ ამბებს ერთ ჩვეულებრივ უსახურ ზაფხულის ცხელ საღამოს.

მოწყენილობისგან ვკვდები და ვწერ. კარგი გამოსავალი ვნახე, ტუალეტში აბებით გაჭყეპვას ხომ ნამდვილად ჯობია წერო.

ხოდა…

ტარაკნები  მყავდა, მართლა, დედას გეფიცებით. მთელი ზამთარი…

View original post 718 more words

Leave a Reply

