მე – გოგონა ავრორა ც კორპუსიდან

გოგონა ავრორა ც კორპუსიდან

თამუნამ მომიძებნა ვესტლის “გოგონა ავრორა ც კორპუსიდან”, რისთვისაც უზომოდ მადლიერი ვარ მისი, მერე ერთ საღამოს ხათუნასთან გავირბინე , წამოვიღე და მას შემდეგ ვიზოგებ, ყველაზე კარგი, ბელგიური შოკოლადივით, დეიდაჩემმა ჩამომიტანა და ეხლაც სულ მისი გემო მახსენდება, როცა შოკოლადი მინდა.

ანა კატრინე ვესტლი კი, ისევე როგორც ასტრიდ ლინდგრენი არიან კეთილი ჯადოქრები და დედამიწის ზურგზე არ მეგულება ერთი ადამიანიც კი, რომელიც მათი წიგნების წაკითხვის შემდეგ უფრო მეტად კეთილი არ გამხდარიყო, ყოველ შემთხვევაში ცოტა ხნით მაინც 🙂 მე ეგრე ვარ, როცა ვკითხულობ ავრორას, მისი ძალიანი კარგი მამიკოს, დედიკოს და პატარა ძამიკო სოკრატის შესახებ ამბებს, იმ დროს ვარ ყველაზე კეთილი გოგო, რომელიც იმ წამს მზადაა და გადაწყვეტილი აქვს ყველაზე კარგი გოგო გახდეს საუკეთესო გოგოებს შორის. არ ვიცი გამოუვა თუ არა, მაგრამ ძალიან უნდა და ამაზე ხშირად ფიქრობს. უფრო ხშირად იმას ფიქრობს, რომ არ გამოუვა და ზის ყურჩამოყრილი  :/

ნორვეგიის ერთი პატარა ქალაქი, ურბანიზაციის შედეგად კი ისე ძალიან მიუახლოვდა ტყეს , რომ ხეები ძირს წაიქცნენ და…

View original post 301 more words

Leave a Reply

